Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» у випадку, якщо виконавець послуги (у нашому випадку це організатор заходу) не надав видовищну послугу, споживач має право відмовитись від договору на надання послуг, та вимагати повернення сплачених коштів та відшкодування завданої шкоди.
Такі вимоги повинні бути направлені безпосередньому виконавцю послуги, тобто в нашому випадку організатору (гастрольного, театрального) заходу, а не продавцю квитка.
Компанія Esport не уповноважена Організатором заходу на приймання від глядачів претензій, на повернення грошових коштів в обмін на продані квитки, не контролює прохід глядачів на захід, а так само не контролює те, чи надав Організатор видовищну послугу, чи ні, чи відбувся захід, чи ні, і якщо ні, то з якої причини це сталось(з вини виконавця, чи через дію форс-мажорних обставин).
Тому для повернення грошових коштів за квитки на захід, який не відбувся, або який було перенесено (якщо Ви не згодні на таке перенесення), просимо глядачів всі свої вимоги та претензії направляти безпосередньо виконавцю видовищної послуги — організатору (гастрольного, театрального) заходу.